; När mina glasögon just sparkats av gav jag ett löfte som jag skäms för än idag

Lite längre ner på sidan finns fler bilder från ikväll, var nere vid sjön med syster och tog bilder. Svårt dock att få bra fokus då syster inte är så bra på att ställa in fokus själv och man själv får försöka få till något bra. Några fina bilder blev det i alla fall (och en hel del fula).
    Hittade nämligen ett stativ i garaget idag och blev sjukt glad. Vad är oddsen för det liksom? Fint är det i alla fall. Då slapp jag lägga ut pengar på det och kan lägga ut dem på ett fint zoomobjektiv i vinter istället. Eller önska mig det i julklapp. 
     Har kollat runt lite på internet, har hittat ett ganska vanligt zoomobjektiv, 18-135 mm men sen hittade jag ett 55-250 mm för 1890 kronor på någon slags internetsida. Helt plötsligt fick jag sjuka cravingskänslor och önskar att jag hade alla pengar i världen (eller de typ 3000 kronor som min vän fick efter sitt sommarjobbande...)
     Synd att det inte går då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0