; När man äntligen kan se vem som drar i alla trådar

Detta köpte jag idag. Min allra första skräckfilm. Har sett den förut och har för mig att den var bra, det vill säga inte så jätteläskig. Men vem vet, den kanske är läskigare nu. Frågan är bara när jag ska våga kolla på den, ingen i familjen gillar skräck, inte jag heller, så det kanske var ett skumt köp...
    Alla filmerna kostade 50 kronor styck egentligen, men eftersom att jag köpte dem av Uppsalas skönaste affärsägare (CD-fyndet) så fick jag dem alla för sammanlagt 150 kronor. Han är grymt schysst och ger i princip bort filmer till lite vem som helst. Och han har sjukt mycket filmer. 
    Längst ut till höger är inte en film, det är en bok, "The wave". Såg ju filmen "Die welle" för ungefär en vecka sen, och den var riktigt bra. Antar att boken också är bra. Den kostade mycket och var väldigt liten men jag tror att den är värd det. Köpt på The English Bookshop, typ världens mysigaste butik (kanske till och med mysigare än Tehörnan), synd bara att man inte känner igen någon utav böckerna för att alla är på engelska. 
 
Så på det sättet tillbringade jag min studiedag. Hade egentligen tänkt ligga och läsa hela dagen, men så blev det inte. Men några fina inköp blev det i alla fall. 
    Köpte även en väst, men den ser likadan ut som den jag har nu (typ) så jag orkade inte ta någon bild på den. 
    Men det blir lätt så när man mår halvkonstigt och har mycket pengar. Att man köper mycket saker. 
 
Så ikväll ska jag titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0