; Mannen under trappan

Titta inte på sista videon, då spoilas hela serien.. 
 
Men den här vill jag se igen, om någon vet hur man kan få tag på den eller var man kan se den, snälla kommentera det. Det är den bästa serie jag har sett. Så jävla läskig. Men helt sjukt bra. 
    Jag såg den i sjuan och kommer ihåg att jag gick till bussen varje morgon genom skogen, och varje tisdag morgon var jag alltid livrädd när jag gick där (på grund av att serien sändes på måndagar). 
    Tack och lov hade jag ofta min granne med mig och vi gick alltid och pratade om avsnittet kvällen innan och båda var lika jävla skiträdda. Fatta att jag bara var 13 år, hur vågade jag ens kolla på den här? Vi har ju till och med en trappan i huset, sjukt obehagligt. 
 
I alla fall, jag vill se den igen, 
så om någon vet hur man får tag på den eller så, kommentera..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0