Jag blir din skugga, jag blir ögon på din rygg

Blogg.se bestämde sig för att jag inte skulle få logga in på mitt konto på här på några veckor. Sedan bestämde de sig även för att ta bort min blogg några dagar så att jag fick bli riktigt arg. 
    Men nu kan jag börja skriva här igen. 
 
Det har hänt så fruktansvärt mycket sedan jag senast fick skriva här. 
    Jag är ensam igen. Ensam, singel, kalla det var du vill. Men så är det. 
    Skolan har kommit igång. Inget mer med det, riktigt. Jag går i skolan, jag gör det jag ska, jag gör inte det jag ska, men jag gör det ändå i slutändan. 
     Så det rullar på som vanligt. 
 
Ja, det är som det är. Allting. 
    Var trött för en timme sedan men inte nu. Och nu borde jag sova. Man ska bara orka det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0