Jag behöver din kyla nu (behöver din svala hud)


Såhär såg jag ut idag. Dåliga cam-bilder, men så blir det när man sitter på nedervåningen och kameran ligger på övervåningen och jag är beroende av någon bild till mitt blogginlägg annars känner jag mig tråkig. 
 
Idag fyller min lillasyster år, vilket innebär att jag redan har ätit massa kakor. Ska tillbringa kvällen med henne och hennes två kompisar, vilket innebär att jag kommer behöver hålla koll på dem så att de inte gör något dumt. 
Just nu hör jag dem skrika inne i köket, de försöker laga mat och jag tror inte att det går så bra för dem. Ska väl bege mig ut till dem och hjälpa dem antar jag (för jag är ju så fruktansvärt bra på att laga mat..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0