; En del kutar runt i stora svarta nav, hur de kom dit minns de inget av

Är så trött på att vrida och vända på bilder hela tiden och försöka se bättre ut än man gör. DET HÄR ÄR JAG.
 

Lyssnar på Thåström på grund av har inte gjort det på evigheter. Det har mest varit KentKentKent de senaste månaderna, känner att jag behöver lite variation. 
    Jag har bestämt mig för att de närmsta två dagarna ska vara läxfria dagar. Inte för att jag har särskilt lite att göra eller så, utan mer bara för att jag inte orkar och för att det ska bli jävligt skönt att skita i allt lite grann ett tag. 
    Fast just nu känns det som att jag skiter i allt hela tiden. 
    Ska dricka te och läsa resten av kvällen nu. 
 
Den här texten säger allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0