; Du vet ingenting om mig (jag vet ingenting om dig)

Fina bilder på mig och min lillasyster. Vi fick mycket nya fina kläder av våra föräldrar idag (helt sjukt) så vi sprang ut och tog lite bilder. Det var få bilder som blev riktigt seriösa, det blev mest såhär...
    
Ikväll känns det som att Kent är det enda som gäller.
    Kent och att läsa. 
    En kväll som de flesta andra, fast ändå inte. 
    
Så himla konstigt att det snart är oktober. Det är nog min favoritmånad. September och oktober är helt fantastiska. Mörkret, kylan, vinden, regnet, det stora gråa som lägger sig över allt levande, över alla städer, över alla människor. Det som gör alla så bittra men som gör mig så lugn. Jag älskar det. Det stora gråa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0