; Det är bara minnen för livet (men du tar allting för givet)

Fick bli en bild på mig och lillasyster. Ja, jag äter upp henne. Kan ju låtsas i alla fall. 
 
Helgen har väl varit bra. I stort sett. Idag tjänade jag 1500 kronor (sålde min dator till mormor, hon förstår sig inte på den alls och ringer hela tiden och frågar om hjälp och är hur gullig som helst) så imorgon ska jag köpa kläder och lakan. Känner mig väldigt vuxen och tråkig men det blir nog en och en annan film och kanske en skiva också, har ju varit utan pengar i tre månader snart så inköpslistan har hunnit bli ganska lång... 
    Men om några dagar kommer ju studiebidraget, om ungefär exakt en vecka, så då blir jag ännu rikare. Känslan av att plötsligt ha pengar är skrämmande, känner för att göra mig av med dem så fort som möjligt så jag får återgå till den nya invanda rutinen. 
 
Hoppas verkligen att det regnar imorgon för jag trivs så bra då. Det är något med regn och mulet väder som gör att jag älskar livet lite mer. Då mår jag som bäst. Borde egentligen flytta till ett land där det regnar typ hela tiden, någonstans ute i en skog och bara ta en massa bilder hela dagarna. 
    Då skulle jag må bra. 
 
Har även pratat lite grann med bror min i Skottland, han har gått och blivit sjuk men han verkar ha de bra i alla fall. Snart åker vi ju dit och hälsar på honom och det kommer bli så grymt underbart, längtar redan. Trots att det är en månad kvar.
    Känner att det här inlägget blev väldigt långt och tråkigt och handlade väldigt mycket om mitt liv och saker som ingen är intresserad av att läsa, så snälla bläddra bara vidare eller gå någon annanstans så blir jag glad. 
 
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0