; Be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde

Blev så att jag åkte in till Ikea idag och köpte en klädhängare. Vandrade omkring helt själv på Ikea och var lite rädd eftersom att jag annars alltid har haft någon med mig. Affären kändes plötsligt väldigt stor och jag trodde att jag skulle gå vilse (trots att jag följde pilarna). 
    Till slut hittade jag min kära klädhängare som jag letade efter, tog den under armen och spatserade iväg till kassorna. Använde till och med snabbkassan så jag kände mig väldigt vuxen och mogen och så. Fast egentligen köpte jag ju bara en jävla klädhängare som vem som helst. Men använde ju faktiskt snabbkassan, trots att jag var rädd att göra fel hela tiden. 
 
När jag kom hem satte jag till och med ihop den helt själv. Svordomar och skällsord användes flitigt men detta är ju obligatoriskt när det kommer till Ikea-prylar. Man kan inte sätta ihop något från Ikea utan att bli förbannad minst 7 gånger. 
 
Jag hade tänkt plugga i helgen men det blev 0 % plugg vilket jag kände på mig redan i torsdags när långhelgen började. Istället har jag tittat på film, beställt filmer och köpt filmer. Funderar även på att åka och köpa mig en liten bokhylla. Är på inredningshumör. 
    Bytte även håll i sängen så jag sov med huvudet i fotändan men det kändes fel så jag sov bara på det viset typ två nätter. 
 
Det har även skett lite förändringar i möblemanget på mitt rum, därav två bilder. Men nu börjar det bli riktigt mysigt, faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0