; There is no time for us

Får alltid en massa tid över när jag har sovmorgon. Det finns dessutom inte så mycket att göra på morgonen. I många dagar har jag tänkt att jag ska gå ut och fotografera, för nu finns det så himla mycket inspiration. Jag pratar inte bara om alla färger, jag pratar om allt grått också. Det är det jag älskar mest med hösten, allt det där gråa, som alla säger är deprimerande. 
    Jag är en av de där konstiga människorna som tycker om det gråa. 
 
Igår hade jag filmkväll med mig själv. Det vill säga jag tittade på min nyinköpa film "50 first dates". Den filmen är så mysig. Egentligen är det inte en forever alone-film men jag körde på det i alla fall. 
    Idag hoppas jag även att mina andra filmer kommer, de som jag har beställt från nätet. Båda Jägarna-filmerna (<3) och Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Det var ett tag sedan jag såg den nu, kommer filmerna idag ska jag kolla på den ikväll. ÅH HOPPAS. 
 
Här är en mycket fin video. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0