; Min katt är bättre än din katt

Utsatte min katt för detta nu idag.
  
Kort men tråkig och intensiv dag idag. Nu ska jag försöka plugga igen allt som jag har skjutit upp under alla de här dagarna. I övermorgon är det prov, jag har inte ens tittat på det jag ska kunna men ändå är jag helt lugn. Det måste vara något fel på mig. Här även inlämningsuppgift tills på torsdag och en redovisning på onsdag. Den har jag inte heller ens börjat på. 
    Är för övrigt helt själv hemma tills klockan sju ikväll. Det är väldigt skönt. Regnar gör det också och grått är det ute, så resten av den här dagen/kvällen har nog ändå förutsättningar att bli ganska fin. 
    Ikväll är det också "Torka aldrig tårar utan handskar". Tills dess ska jag vara klar med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0