; Mewithoutyou

Har återigen bestämt mig för att börja lyssna på ny musik och försöka vidga mina vyer. 
    Det går sådär. Lyckas aldrig riktigt fastna för något nytt, hänger ofta kvar i gamla spår.
    Måste mata mig själv med musiken i flera veckor eller månader för att fastna.
    Det här är i alla fall omslaget till Mewithoutyou's senaste skiva, "Ten stories". Ganska mysiga.  
 
Idag var det egentligen meningen att jag skulle plugga. Men, jag lyckades inte få med mig grejerna hem, så idag kör jag på en icke-plugg-dag. Jag ska inte plugga alls. 
     Kanske inte världens bästa grej att bestämma sig för, men nu orkar jag faktiskt inte. 
     Funderar på att erbjuda mig att laga middag istället. 
 
Vill flytta hemifrån så badly. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0