; Lycka

Det här blir min tisdagskväll. 
    Fick beskedet att jag kunde låna "Torka aldrig tårar utan handskar" idag på skolbiblioteket (tack gode gud för bibliotek..!) och gick även hem mina tre filmer idag. Detta kommer bli en underbar kväll. Dock vet jag inte vad jag ska ägna mig åt, film eller bok. Men läsa ska jag i alla fall, med tanke på att serien börjar på måndag, den som är byggd på boken alltså. Tills dess SKA jag ha läst ut den, det har jag har sagt till mig själv. Borde inte vara så svårt, egentligen. 
 
Men för att kunna genomföra detta måste jag nu plugga så att jag röjer undan det mesta för ikväll. För sen ska jag inte bry mig alls. Åh livet ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0