; Jag tog en roll när du blev sjuk (en roll som krävde hårdare hud)

En bild från idag när jag fick sitta själv på ett staket och lyssna på Broder Daniel. Ingen ville sitta och lyssna med mig. Men jag tvingade lillasyster att ta lite bilder i alla fall. 
    Firade mammas kusins 50-årsdag. Tårtor av alla dess slag och bakelser över hela köksbordet. 
    Tittade på två filmer när jag kom hem och har låtit alla konstiga tankar vandra till de bortglömda delarna av mitt medvetande och där tycker jag att de kan stanna. 
     Funderar nämligen på att titta på en till film. Blir kanske Brokeback mountain, för att fortsätta på en inslagna banan efter Patrik 1,5. Jag tror att jag gillar att bli arg när jag tittar på film eftersom att jag tittar mycket på filmer där folk diskrimineras av samhället på grund av sin sexuella läggning. Det är intressant att bevittna vilken fullkomligt efterbliven värld vi lever i. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0