; Jag är tystnaden och vinden

Vill ni inte läsa en emoblogg får ni väl leta efter en som inte är det då.
 
Fick igår reda på att Henrik Berggren spelar i Linköping den 4 december. Biljetter släpps om några veckor och inget kan stoppa mig. Jag måste dit. Jag har väntat på det här i snart tre år. Så nej, ingenting kan hindra mig från att äntligen få se honom.
    Det gjorde kvällen igår väldigt bra. 
 
Den här dagen var mindre fin, mest skit hela tiden. 
    Upplyftande saker: Franskaprovet gick helt okej och hade bra sällskap på bussen hem.
 
Lyssnar på Kent i köket. Är helt själv hemma. Ska nog börja med uppgiften som ska vara klar tills imorrn. På söndag åker jag till Skottland i fyra dagar. Då är det nog bäst om det mesta är klart. 
 
"Jag är bara så less på att vara mig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0