; I'd cut a big fat giant hole to fill with gold and light

Håller på och packar nu. Ska inte ha med mig mycket grejer, vi är ju bara borta i fem dagar. 
    Sprang runt och tog lite bilder på mitt rum nu innan jag rensade kameran, tycker att det har varit lite dåligt med bilder de senaste dagarna. Det har mest varit gifs och min blogg kan ju inte bara bestå av såna. 
 
Började lyssna på Johnossi igår igen. 
    Kom på att de är sjukt bra. Kom på att de håller på och spelar in ett nytt album. Då blev jag väldigt glad. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; Men kära du, du skriver ju alldeles förträffligt bra! Och jag skriver alldeles förträffligt dåligt.

Svar: Önskar att det vore fallet... Så fort jag ska skriva något seriöst så blir det inget alls utav det. Jag bara spårar och babblar på om ingenting alls, hah..
Emmy Jansson

2012-10-20 @ 17:58:09
URL: http://kentspoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0