; För alltid, en förlorare i svartbäckens famn

Jag tittar på det här videoklippet om och om igen. Det är så fint att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det är en av de starkaste sakerna jag har sett. Publicerade det i inlägget här nedan tidigare idag. 
 
Idag blev jag förvånad över mig själv, jag satte mig faktiskt ner och gjorde något som hade med skolan att göra. I två timmar satt jag och skrev på ett arbete. Det är ovanligt för att vara mig nu för tiden. 
    Men nu ska jag lyssna på musik och mysa på mitt rum. Det har blivit ganska mysigt nu, faktiskt. Har satt upp en ljusslinga, så nu lyser det fint. Skrev ut lite fina bilder idag också, så det börjar bli riktigt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0