; What's it gonna be? Pull the trigger bitch.

Har dödsrelikernas märke på armen (kommer inte ihåg när jag ritade det), Mitch Lucker-fingrar och var väldigt trött och uttråkad när jag gjorde den här gifen. 
    Har varit själv hemma några timmar nu och testat på livet som ensamstående. Har varit duktig och lagat mat och haft mig, ge mig ett pris eller något, det är inte ofta detta händer när det bara är jag hemma. Jag brukar kaosa och äta typ fil eller inget alls. Det är ju bra känner jag också. 
    Nu kaosade jag och stekte pannkakor vilket kanske inte riktigt kan räknas som en riktig middag men min fantasi när det kommer till mat är lika med noll. Borde lära mig att vara lite roligare. 
 
Kom hem och bestämde mig för att plugga jättemycket, har skrivit ungefär fem rader på en uppsats och det känns ju inte så bra. Förstår inte varför jag inte bara kan ta tag i saker och få dem gjorda, jag är fruktansvärt bra på att skjuta upp allt hela tiden. 
    Är fortfarande helt nykär i min piercing, trots att den bara sitter där och gör ont. 
    Saknar min vän. Men nu är det dags att göra lite nytta. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Stråhle-Wolke

sv; OCH JAG HAR HÖRT DEN LIVE!!!

2012-11-07 @ 21:10:25
URL: http://kentspoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0