; So set yourself free, and disengage from reality

Sitter och lyssnar på brutal musik och målar tatueringar på händerna med permanent svart penna. Tror hela tiden att jag har någonting i munnen men så kommer jag på att jag har ju faktiskt en piercing där. Som gör ont. Och mina läppar är alldeles torra. Oh well. 
    Känner att huvudvärken börjar krypa sig på och med tanke på att jag vaknade igår natt för att huvudet höll på att sprängas så ska jag nog ta och sova nu. Det får bli mer brutal musik imorgon, även fast jag gärna hade suttit och lyssnat igenom allt de har gjort och tittat på gifs på Mitch Lucker resten av natten. 
 
Om du är arg:
http://open.spotify.com/artist/6HZr7Fs2VfV1PYHIwo8Ylc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0