; Du är också dum

Jag var hos min vän Benjamin och vi hittade det helt fantastiska bandet Hets och vi låg på golvet och spelade kort och var flygande sälar och skrek UFFE UFFE UFFE UFFE UFFE ULF LUNDEEELL och drack päronjuice och åt melongodisar och gjorde dagen/kvällen/livet lite extra fint. Markus Krunegård är ju fantastisk. Vi spelade magnetiskt shack också och jag tror att jag börjar bli lite bättre på det nu. 
    Igår gjordes även den sorgliga upptäckten att svt har tagit bort Torka aldrig tårar utan handskar från sin sida så man kan inte kolla på den där. Tur att youtube finns och räddar mitt liv. Har för övrigt önskat mig den filmen i julklapp och den kommer passa så otroligt fint in i min DVD-hylla. 
    Bakat pepparkakor har man också gjort och snart är det december och jag ska flytta hemifrån. Och bli vuxen. Haha nej nu skojade jag bara. Söndagshumor. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Stråhle-Wolke

sv; Jaaa så söt.
Hur mår du nu?

2012-11-28 @ 20:55:54
URL: http://rymdstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0