; Your eyes will stare right through me now (let's not forget who we are)


Cedron har släppt nytt album också, glömde helt bort att berätta det.
Det är galet bra, lyssna lyssna lyssna: http://cedron.bandcamp.com/
(nej, jag har inte orkat lära mig hur man gör för att lägga in länken bakom ett ord istället för att behöva lägga in hela länken)

Fortfarande smått sjuk, men jag börjar bli bättre nu. Dessutom var jag ledig idag i vilket fall som helst, otroligt otroligt otroligt skönt. Idag ska jag redigera lite bilder på datorn hade jag tänkt, så kanske de hamnar här.

Någon får gärna hjälpa mig med
hur ändrar jag bredd på bloggen??
Jag har kunnat det förut,
men med den här designen går det inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0