; Varför torka håret som normala människor/varför inte bara klippa av skiten?


Såhär kul har jag en sovmorgon när jag egentligen har historia och naturkunskap att göra.
    Tycker det borde vara olagligt att ge oss uppgifter när det bara är två veckor kvar av skolan.. Två veckor som knappt är skola heller.

Börjar klockan ett idag. Ganska.. ovärt. Jag skulle hellre ha den där lektionen på förmiddagen och sen kunna åka hem. Men ... Nej. Tydligen ska vi inte ha så roligt.
    Jag är trött på mitt hår och vill klippa av hela skiten. Det har blivit så himla himla tunnt och jag tror att det är ganka slitet också. Men på lördag ska det bli blått i alla fall. De må ramla av då. Det får väl vara sådå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0