; Vad ska det bli av mig? (Ja vad ska det bli av dig..)


(blev en onödigt stor bild och så)

Det här blir ju bara en vanlig blogg. Vad är en vanlig blogg? - En som sitter och berättar om sig själv och sitt liv och vad man har gjort på dagen och andra saker som ingen egentligen bryr sig om.
Jag skulle vilja att det här var en bra blogg, som alla andras bloggar, som är intressanta och som faktiskt levererar något slags innehåll. Inte bara en avfallskvarn för vad jag gör om dagarna..

Det regnar ute, fast solen skiner. Det är förvirrande. Men ganska fint.
Det blåser också. Tror jag. Eller är det bara en synvilla? - Ingen aning.
Jag vill inte vara sjuk längre, jag vill kunna gå ut i regnet. Utan att behöva oroa mig för att bli mer sjuk.
Det är som att vara fånge i sitt eget rum. I sitt eget hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0