; Såna som vi blir aldrig framme, ta min hand och kom så går vi vidare


Nu tänkte ni kanske att jag skulle skriva att jag har tittat på Up, men det har jag inte. Jag har faktiskt inte ens sett den filmen, men jag vet att bilden är därifrån.
   Men jag har tittat på film ikväll, Underbara älskade, bara för att det var så himla längesen jag såg den.
   Det är en sån där film som man också gråter till, jag gör det i alla fall. Men jag gråter i princip till alla filmer nu för tiden. Jag gråter när Hagrid återvänder till Hogwarts i slutet av Harry Potter och hemligheternas kammare. Ja, till alla filmer.

Sov hos min vän igår. Det var fint. Som alltid.
   Jag är sämst på att titta på film, somnar alltid mitt i filmen, sover hela filmen, vaknar och tror att jag inte har somnat. Sinnesförvirrad.

Lång dag, konstig dag.
   Sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0