; Så låt oss dansa min sköna, låt oss färga golvet rött


Blev en ledig dag i dag. Och om jag nu inte var ledig idag så blev det så i alla fall. För jag är ganska säker på att jag faktiskt är ledig.
    Jag har en spindel som sällskap på mitt rum. Han klättrar runt lite långsamt på min vägg, ser sådär ganska mysig ut.

Idag är det sjukt varmt ute. För er som inte har hängt med riktigt i svängarna. Jag har legat/suttit nere på bryggan, halvt liggande, halvt fötterna i vattnet, halvt drickande 1 1/5 liter saft, halvt läsande Harry Potter, halvt älskande livet. Allting blev halvt (för inte kan man göra allt det där samtidigt..?)
    Jag hade tänkt att idag skulle jag vara duktig och göra mitt naturkunskapsarbete, men jag får nog tänka att jag ska vara duktig och göra det nästa vecka istället. För man kan inte sitta och göra naturkunskapsarbete när det är sånt här väder ute, neje. Och när man har en födelsedagspresent att fixa (busbusbus ♥)


Min första gif ever (gilla den)

Kommentarer
Postat av: Amanda.

Jag gillar den.

Det kändes inte som ditt kroppsspråk, hahahahhahahah jag är så konstig jag går och sover nu (14.15. I skolan.)

2012-05-25 @ 14:15:28
URL: http://vadblevdetavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0