; Like a bridge over troubled water (I will ease your mind)

Dålig uppdatering de senaste dagarna (i alla fall om man räknar med att jag ska uppdatera varje dag..)
Har varit förkyld, ÄR egentligen fortfarande.
Jag borde egentligen sova, vilket jag ska göra om några minuter.

Var tvungen att titta på sista Harry Potter-filmen idag. IGEN. Herregud så bra den är. Och herregud så jag nördar över dem alla. Läste även ut Harry Potter and the chamber of secrets idag. Det tog mig två dagar att läsa den, J.K. Rowling skriver så fantastiskt bra så jag vill kyssa henne.

Nu ska här sovas, jag ska bli frisk och spela på söndag.
Annars blir jag arg.
Eller mest ledsen, kanske.
Eftersom att jag ska på konsert på måndag också.
Kul att allt händer på en och samma gång, och att jag blir sjuk just precis då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0