; Johnny, du och jag borde starta upp ett band, låta det explodera i skyn/det är svårt att inte gråta när jag tänker på oss två nu



Blev ingen träning idag. Men lite inköp. 
    Mamma köpte den här vågen i bilden ovanför. Jag blev kär i den så fort jag såg den, tror detsamma gällde för mamma. Den var så himla fin och passade så bra in i vårat kök.
    Min brors studenthatt har även kommit nu. Den kom hem till oss, av någon anledning, trots att han inte bor här och den var adresserad hem till honom och mormor. Men, det var kul att man fick se den i alla fall. Den var väldigt fin. Längtar tills man själv får hem en sådan sak i brevlådan...

Hela dagen har försvunnit, men jag har ändå fått saker gjorda. Har köpt presenter till folk (som jag gärna skulle vilja lägga ut bilder på här, men då spoilar man ju hela idén med presenter...), spenderat allt jag hade kvar från studiebidraget (400 kronor) på saker till andra, och inte en enda pryl till mig själv.
    Fast, mamma köpte faktiskt en sjal, två filmer, tre böcker och blondering till mig... Men jag känner mig ändå duktig. På något vis. Herregud, vad mamma köpte saker till mig idag! Det blev galet mycket nu när jag räknade upp allt. Ojoj. Men jag har faktiskt köpt en morsdagspresent till henne, sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0