; Jag vet att borde givit upp, jag borde ha lyssnat och börjat om / men nu är jag fast, jag kommer nog aldrig att hitta hem


Behövde en bild, hittade ingen, fick bli en bild jag tog igår på nyklippt hår och grejer.
   Extrem kontrast och ljusstyrka.

Solig dag blev molnig dag.
   Men det är fint väder ändå. Det är varmt ute, i alla fall.
   Vad har jag gjort idag? - Ingenting.
   Jag har tränat. Och det gick väl sådär. Helt okej. Och så har jag pysslat en massa massa. Okej då, jag har väl gjort lite saker idag. Har även fått hem biljetten till Putte i parken, nu känns det på riktigt att man ska iväg. Iväg till Thåström, Winnerbäck, Kent och Krunegård. Och en massa massa massa andra bra fina artister.
   Det kommer bli fantastiskt bra. Får springa upp på garagevinden och leta fram något tält som vi kan sova i också.

Imorgon är vi lediga. Det känns konstigt att vara ledig en måndag, det blir inte samma söndagsångest då. Vi har dock prov på tisdag, vilket jag inte har pluggat till. Inte alls. Jag kommer nog inte göra det heller, för jag har blivit en sån som har börjat skita i saker. Det är inte så bra.
   Men det ordnar säkert upp sig senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0