; Cause if you think love will come towards you like a warm summerbreeze/you will never be free




Högt gräs.
    Sovmorgon.
        Inga moln på himlen. 
             Lite kallt ute.
    Vill åka till Eskilstuna.
                                 För Kent ska öppna en ny butik där.
             På torsdag nästa vecka.
      Någon åker dit med mig?
 Eller?
                    Då blir jag glad.
                            Fast jag kan ändå inte köpa någonting där än.
                                      Någon får ta och åka dit med mig sen.
                 När jag har lite pengar.

Kommentarer
Postat av: Amanda.

Emmy. Vad äro detta?

Kent som i kent?

Klart som fan att vi åker!

2012-05-23 @ 12:54:26
URL: http://vadblevdetavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0