; Ännu en dag, ännu en dag, ännu en dag


Nu är det så att jag sitter och lyssnar på den här killen. Han gör ju faktiskt ganska skum musik.
   Och nej, jag tänker inte säga att jag lyssnar på "Somebody that I used to know", även fast den faktiskt var bra. Är så att mainstream-musik börjar bli bättre? Jag vet inte om jag hoppas att det börjar bli så, men den här killen gör ju faktiskt bra musik.
   Men det jag fastnade för med den här låten var först och främst videon. Den var så.. obehaglig, på något sätt. Men ändå inte. Ändå väldigt mysig. Obehagligt mysig.

Ska nog ge honom en chans, tänkte jag. Har aldrig hört något liknande. 
   Om någon skulle komma på någon mer konstig artist som jag borde lyssna på, kommentera eller något.
  
Jag vill börja lyssna på konstig musik, det är väldigt trevligt.

Kommentarer
Postat av: Anna Lisa

sv; Åh, ja. Vilken fin blogg du har förresten

2012-05-17 @ 17:04:07
URL: http://cynic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0