; Korallreven och vintergatan

Lyssnar på Markus Krunegård och försöker fixa bloggen.
Det går inte så överdrivet bra.

Vill att bloggen ska vara bredare i allmänhet så man får in större bilder och videor, och så vill jag att stjärnorna i bakgrunden ska vara bakom texten också..
Jag valde ett väldigt skumt tema att utgå från när jag började peta i stilmallen, det var inte bra, borde ha tänkt ett steg till där känner jag nu.

Men, så här är det nu.
Någon som är bra på stilmallar, koder och sånt som kan hjälpa mig med detta?
Jag känner mig väldigt lost.

Kommentarer
Postat av: Amanda.

Nej. Jag är inte duktig på stilmallar men jag förstår det grundläggande helt okej. Kanske kan hjälpa till med någonting?

Annars har jag blivit rätt snabb på att läsa hjälpbloggar, så kanske går att lösa.

Vi får träffas och ordna detta.

Du kommer på tisdag, ju. <3

2012-04-01 @ 17:35:07
URL: http://kaptenkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0