; Kom änglar kom älvor det börjar bli kallt (det går åt helvete med allt)









Så här går det när jag inte har något att göra (fast egentligen ganska mycket massor att göra).
Sminkade mig för första gången på veckor. Gjorde mig själv lite sötare än vanligt.
Tyckte jag var lite rolig och la luggen åt fel håll också. Blev finare så. Jävla virvel som gör att jag inte alltid kan ha så.

Imorse kollade jag på district 9. Blev fett ledsen och grejer, men det är en sjukt bra film. Kolla på den, jävla människor alltså.

Nej nu måste jag göra lite saker känner jag.
De där sakerna som jag egentligen skulle göra.
Innan jag bestämde mig för att skriva det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0