; Jag vill försöka igen, den här gången (den här gången kanske världen förstår oss)


Sitter hemma hos mormor, i det rum som kanske i framtiden (i sommar? I höst) kan bli mitt... Åh.

Håkan är i alla fall väldigt fin och den här dagen.. Vet jag inte. Den var solig och fin. Och matteprovet gick åt helvete. Men såna prov ska man väl också ha? - Fast jag har aldrig haft ett prov som har gått åt helvete PÅ RIKTIGT, så risken finns väl att jag bryter ihop när jag får tillbaka det.

Just nu vill jag hem (jag vill inte träna..) och ligga på sängen och lyssna på Håkan i stereon.
Bara glömma allt och drömma bort allt. Somna bort allt och tappa bort allt.
Det ska jag göra.

När tiden är rätt
ska jag plocka upp dig
och ta dig långt härifrån

Vi skulle stjäla allt
och slänga bort det igen
nu finns inget värt att stjäla

Jag går genom löven
som faller från träden
Känner mig som en främling
ingen ser
ingen ser längre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0