; Det går åt helvete med allt

Jag orkar inte göra någonting. Jag orkar ingenting. Orkar bara sitta på mitt rum och göra saker på datorn, alla saker förutom de saker jag egentligen borde göra. Jag borde inte sitta här, jag borde göra något bra istället. Jag borde skriva en låt eller nåt. Jag borde verkligen göra skolarbeten. Borde, borde, borde.. Jag är så trött på att åka hem varenda dag och plugga (det har jag inte gjort på jättelänge..), jag orkar inte med det livet längre, men jag får panik så fort jag märker att jag börjar gå ifrån det. Så fort jag märker att jag börjar få andra saker att göra, roliga saker. Att jag det inte är meningen att jag ska sitta inne på mitt rum och plugga ihjäl mig. Typ. Det kanske är meningen att jag inte ska ha jättebra och bäst betyg, det kanske inte är meningen att jag ska vara bäst på allt hela tiden. Kanske är det så? Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0