; Det finns ingenting jag inte kan


Om bara två veckor (TVÅ VECKOR) får jag se den här mannen. Minns när jag beställde biljetterna och det var sex månader kvar, minns när jag satt hemma och ångrade mig för två år sedan, när jag missade honom på Cirkus i Stockholm. Jag minns allt. Det är så tydligt. Och jag är så lycklig.

Idag har jag faktiskt tränat otroligt mycket. Mer än på mycket länge. Sprang coopertest i skolan (2 km på 9 min och 28 sekunder) och körde lite hemma också (typ fys-liknande). Det var så jäävla underbart. Nu ska jag bli stark i kroppen!

Har ett prov imorrn men det tänker jag inte bry mig särskilt mycket om. Jag orkar verkligen inte längre, mår illa av allt man ska tänka på hela tiden med allting.
Lyssnar på Thåström och sover istället.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0