; Why are you alone wasting your time / Well I'm a waste like you, with nothing else to do, may I waste your time too?


Har inte hänt så mycket här på några dagar. Har inte hänt så mycket någonstans på ett tag måste jag erkänna. Jag har gått i skolan och gjort vad jag ska men även ingenting alls. Jag har fått reda på lite betyg i ämnen som jag inte bryr mig om och betyg i ämnen som jag bryr mig om. Jag har blivit arg på mina lärare och velat kasta papprena i deras ansikten.
    Men annars har det varit lugnt.

Det ska bli så skönt att sluta nästa vecka. Idag köpte jag nya böcker (fyra stycken, 50 kronor) och har även börjat läsa boken om tortyr som jag lånade från biblioteket häromdagen. Jag bara läser och läser och det finns inget slut på det. Hela sommaren har jag på mig att läsa, och det ska jag göra också, för jag har så grymt mycket böcker just nu.
    Ska även avsluta min brors studentpresent och försöka göra lite nytta, inte bara ligga i soffan hela dagarna och läsa mina böcker, även fast det är vad jag egentligen vill göra mest av allt.
    Ska försöka umgås med lite människor nu också.
    Och imorgon måste jag baka en paj. Roligt med måsten. Nej. Inte.

Dessa ska bli trevliga att sticka ner näsan i senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0