; Varför får jag inte på mig dina blåjeans? Varför får jag inte på mig dina blåjeans?


Min blogg har fått äran att vara den enda hemsidan som får se preview på min hårfärgning. Hoppas verkligen att det blir blått och inte grönt eller något sånt.

Har verkligen inte haft någon lust att skriva någonting här. Men nu blev det så, skrev ju inte ens när jag hade blonderat håret. Så det missades.
    Men jag hoppas som sagt att det blir fint, då min käre bror tar studenten imorgon. Jag ska försöka ta sjukt mycket bilder då, om det blir några bra kommer de hamna här, det kan jag lova.

Helgen bestod mestadels av hårfärgning, Hannibal och att ligga i en gigantisk säng (gjord av två sängar) och titta på film. Otroligt fint och otroligt mysigt. Vi glodde igenom alla fyra filmerna och just nu känner jag att jag skulle vilja titta på När lammen tystnar en gång till. Den var grymt bra, brutal och obehaglig. Men det var alla filmer, brutala och obehagliga. Så himla bra.
    Jag får nog helt enkelt ta och roa mig med en annan film, något måste jag ha att göra tills hårfärgen ska tvättas ur. Vi får helt enkelt se när det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0