; Samma nätter väntar alla, utan dig är alla kalla / långa mörka utan sömn, du ligger med nån annan tönt


Lång natt. Lång lång natt.

Jag låg och läste min bok om Förintelsen. Då ville jag inte sova.
    Nu läser jag inte min bok längre och då kan jag inte sova. 
    Fuck logic.

Måste sluta göra nattliga inlägg, det blir ju ändå inget av dem liksom. Blir ju bara att jag sitter och skriver en massa skit. Och skit är inge kul eller?
    Funderar på att sitta uppe tills solen går upp. Jag vaknade klockan tre en natt för några dagar sedan och det var ljust ute. Helt sjukt. Jag borde kunna klara det, eller? Det skulle vara mysigt.
    Och imorgon har jag ändå ingen skola. Jo, vi ska fika med klassen. VÄRT. Fet sovmorgon och goda bakelser.
    Och på tisdag slutar skolan och jag ska chillgrilla med ITG-folk i en skog i Almunge. VÄRT?! Ska även utföra mitt första fotojobb då (ehe, "jobb"). Men ser fram emot det galet mycket. På onsdag träffar jag antagligen två vänner och planerar PUTTE I PARKEN SOM ÄR OM TYP TRE VECKOR?! HELT GALET.
    Sen.. ska jag nog bara läsa och njuta av att inte ha någonting att göra.
    Tills det gör mig vansinnig, vilket inte brukar dröja mer än några dagar in på sommarlovet.

Som sagt, det blir bara att jag skriver en massa skit. Vem bryr sig om vad jag ska göra de kommande dagarna? Men, tyckte det var kul att jag faktiskt hade lite planer, för en gångs skull.

För lite mer ovärd information kan jag berätta att min bror kom hit idag på spontanbesök, han har ju tagit studenten och allt så han är ju ledig redan den jäveln, och han lärde mig att kasta frisbee. Det var askul, och skitjobbigt. Och asvärt. BARA SÅ ATT ALLA VET SÅ HAR JAG VÄRLDENS BÄSTA STOREBROR OKEJ?!
    Och det är SÅÅ komplicerat att kasta en run plastmojäng i luften, men jag är efterbliven och retarderad och allt man kan vara så det är svårt för mig, okej. Men jag lärde mig och det var fett kul.

Förresten, bilden på Markus fick mig att gå under lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0