; När man var liten och allt inte var sånt jävla kaos hela tiden



Jag kommer ihåg när man satt och spelade på den här sidan. HELA TIDEN.
    Har minnen från när jag sitter hemma hos pappa med mina två syskon och spelar "Jakten på den stora nöten" eller "Kasta skit". Detta var min barndom när jag var hemma hos pappa.

Satt för övrigt uppe till klockan fyra igår natt och återupplevde gamla barndomsminnen på den här sidan. Spelade "Kasta skit", "Flygjakten", "Bolibompaspelet (som inte var på den här hemsidan, men ändå) och "Höns i värptid".

Sitter nu och spelar dessa spel återigen och färgar håret gör jag också. Det blåa har ju blivit grönt och blont och allt som det absolut inte ska vara, så jag tänkte att jag skulle smälla i färgen lite tidigare än det var tänkt. För jag har lite tråkigt idag.

Väntar på att KENTBOXEN ska komma! Hallå, beställde den i måndags. Man kan aldrig lite på posten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0