Man lär sig att det ordnar sig, man lär sig att man klarar sig på nästan ingenting till slut / jag är beredd låt dom komma nu


Det har varit dött här väldigt länge nu.

Sommarlovet har inletts hos min kära vän. Hela helgen har jag varit där och det känns som att jag har varit hemifrån i flera evigheter, men det har ändå inte varit så länge.
    Hon fick uppgiften att klippa mig. Det blev så fint.

Har fastnat för Kent. Igen. Det kommer i perioder. Nu kan jag helt enkelt inte sluta lyssna på senaste skivan. Den blir bättre för varje gång man lyssnar på den. Man uppskattar melodierna och texterna mer och mer för varje gång man hör dem. Och jag längtar mer och mer till den 28 juli då jag ska se detta band. På riktigt. 
    Man förstår inte riktigt att de finns på riktigt förrän man har sett dem framför sig. Det är hemskt att säga så, de är ju människor som alla andra, men det är verkligen så det känns. Det kommer bli så fint.

Imorgon ska jag fotografera ett band. Inget känt band. Några kompisar. Men det ska bli riktigt kul. 
    Senare i veckan kanske jag träffar en till vän.
    Det gäller att ha planer för att inte bli galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0