; Lyssnar, stel och fastspänd, och när paniken bryter ut ler du svagt och viskar till mig Du är värd att dö för


Kunde inte riktigt vänta. Beställde precis Kentboxen, den kommer nog hem till mig om några dagar.
    Jag är så glad nu..! Den är så otroligt fin att jag knappt tror att det är sant, (och det bästa är att jag behöver bara betala 100 kronor för den, busbus säg det inte till någon).

Igår natt lyssnade jag på Isola tills klockan var tre på morgonen och jag har fortsatt att lyssna på den nu, hela dagen. Har även börjat läsa Liftarens guide till galaxen och hittills är den väldigt väldigt konstig. Men jag har bestämt mig för att läsa klart den i alla fall.

Jag sitter här och längtar längtar längtar tills den 28 juli. Ska köa hela dagen med mina fina vänner och min lillasyster och sen SKA jag stå längst fram och se Kent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0