; Jag önskar allt kunde stanna nu, jag behöver tänka, jag behöver lite tid / allt är likadant, går runt och runt, om och om igen


Stiliga män i kostym.

Har nu lagt över hela Kentboxen på mobilen så jag har musik för livet ut. Tack pojkar.

Snart beger vi oss även in till stan för att mamma och min bonuspappa ska gifta sig.
    Låter bra.
    Har fått den ädla uppgiften att fotografera dem så det ska bli trevligt.
    Och nej, det är inte så mycket ett bröllop som en vigsel, det blir ingen fest och inga fina klänningar och ingenting. Det blir INGENTING. Det blir bara något slags överlämnande av ring och grejer. Sen ska vi äta på någon restaurang och det blir i princip hela firandet.
    VÄLDIGT. SKÖNT.

Nu blir det Kent. Igen.

Kommentarer
Postat av: william

snyggt med kostyM:3



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Beautiful Thief" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-06-30 @ 11:36:14
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0