; Iain Duncan


Nu är det såhär.
    Iain Duncan lämnar We butter the bread with butter. 
    Jag vill gråta. På riktigt.
    Först Tobi (men han verkade ju lämna bandet bara för att han själv ville det), men Iain skrev jättelångt på facebook varför, och det verkar som att han har anledning till att göra det.
    Men i alla fall.
    Det är en butter mindre.
    Det är en bandmedlem mindre.
    Och det är en spricka mer i bandet. 
 
De håller ju för fan på och gör ett nytt album. ETT ALBUM. Deras tredje album. De kan inte bara lägga ner det? Och egentligen skulle Iain följt med och spelat på deras sommarturné, fått ta farväl av fansen, men bandet bestämmer sig för att sparka ut honom. VARFÖR?!
    Ja, jag är jätteledsen.

De kom till Sverige i februari, men jag kunde inte gå.
    Kommer de någonsin komma hit igen? Kommer jag få en andra chans?

Kommer We butter the bread with butter finnas kvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0