; I don't have fun and I hate everything, the world owes me so fuck you/life's a bitch and so I am the world owes me so fuck you


Har inte tänkt på hur länge sedan det var jag lyssnade på Green day. De var ju trots allt mitt liv i åttan. Jag hade kunnat ge vad som helst för att få träffa Billie Joe på den tiden. Nu är det väl inte lika aktuellt längre men det är mysigt att lyssna på gamla Green day-låtar och minnas tillbaka (särskilt när man kan hela texten utan att ens behöva tänka...)
    Just nu går Nimrod i stereon och jag sitter och försöker bli pigg.

Varför är jag ens uppe nu? Det är något fel på min kropp som gör att jag vaknar när jag inte borde vakna. Jag borde vakna om typ två timmar. Men så bestämde jag mig i alla fall för att sätta mig vid datorn, det brukar pigga upp en.
    Idag tar ju bror min studenten. Jag är lite nervös men han borde vara mer nervös. Men han är inte en sån som blir nervös över såna här saker. Det är lite konstigt. Men han är lite konstig. Det är därför jag gillar honom.
    Bildbomb kommer det säkert bli senare på dagen. Eller imorgon. Vi får helt enkelt se.

Den här låten ger mig fina flashbacks och texten är så otroligt sann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0