; Har jag ett liv? - Nej jag bara läser konstant.

Innan jag beger mig till skolan tänkte jag att jag skulle skriva någonting här.

Jag satt ju uppe hela natten igår så nu är jag sjukt trött och vill helst av allt bara stanna hemma hela dagen. Men jag måste ju åka till stan och fika med klassen och gå till Grand och hämta ut min jacka (!!!). Den har legat där huuur länge som helst nu, hoppas att de inte har tappat bort den vid det här laget.. 
    I alla fall så har jag nu läst ut två böcker sen i fredags, dessa lånade jag på biblioteket med förväntningen att jag skulle ha dem över sommaren och lämna tillbaka dem den 27 augusti när inlämningsdatumet var. Blev det så? Nej. Det blev att jag läste ut dem på en helg, SITTER JAG BARA OCH LÄSER ELLER HAR JAG ETT LIV ENS.

Nä, nu är det dags för mig att springa ner och ta på mig skorna och bege mig till skolan. Det här kommer nog bli en ganska lugn dag. Så. Skönt. Perfekt avslutning innan sommarlovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0