;



Bilderna är tagna av mig idag. Bandet heter Sarracenia, bandpage på facebook har ni här: https://www.facebook.com/SarraceniaBand

Dagen var som sagt grym. Har förut förstått att jag tycker om att fotografera men det var först nu som jag upptäckte hur mycket jag verkligen tycker om det.
    Det ska bli grymt kul när de har sin första spelning, då kommer jag vara framme med kameran. No doubt.

Imorgon blir den första dagen på länge på det här lovet som jag faktiskt inte har någonting alls att göra. Sedan drar det igång igen; träffa vänner, fira födelsedagar, gå på konsert och fira midsommar. Knappt en vecka senare är det dags för festival. Juli rullar på och snart är det Kent på Uppsala slott.
    Hoppas att det händer lite roliga grejer i Uppsala under den här tiden, det vill säga att det blir av lite roliga konserter så att man får slå av sig lite energi.
   
Om inte annat ska jag själv spela den 12 juli, inte särskilt röjigt men kul. Har gjort en hel del nya låtar. Så det blir hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0