;


Snabb som en vessla.

Åker och tittar på när lillasyster har spelning om tio minuter.
    Tänkte att jag skulle hinna lägga upp två bilder här. Värdelösa bilder. På mig. Och boken jag läser. Den är väldigt bra och jag finner mig läskigt besatt och intresserad av tortyr och olika tortyrmetoder. Vem vågar umgås med mig efter att jag har läst den här boken..?

När jag kommer hem måste jag baka en paj. Imorgon ska vi tydligen träffas i en park, alla i klassen, och fika. Ganska trevlig avslutning på ettan. Faktiskt. Efteråt ska jag gå och hämta min jacka som just nu befinner sig på Grand, där den har varit de senaste två veckorna. Har gjort ett fint tygtryck på den, bild hamnar här när den är hemma.

Nu måste jag springa ner i hallen och ta på mig lite skor, för nu ska vi tydligen åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0