; Dom viskar: Du är tidlös men de menar omodern, en elakhet som blir den ultimata komplimangen


Fotograferade min lillasyster igår, bilden på inlägget nedanför är på hennes ben.
    Blir alltid glad när jag får en chans att använda kameran.

Har insett att jag måste jobba i sommar. Jag måste ha pengar. Så nästa vecka tänkte jag jobba hela veckan, för att förbereda mig för Putte i parken den 4-7 juli. Jag måste som sagt ha pengar, annars går alla mina pengar till festivalen och jag vill ha lite att leva ett vanligt liv på också.

Gjorde så himla mycket saker igår men det känns ändå som att jag fortfarande har hur mycket som helst att göra. Det blir bara mer och mer. Det tar aldrig slut, tar det någonsin slut? Ska man aldrig få ta det lugnt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0