; Det är ni som e dom konstiga, det är jag som e normal (det är ni som e som jag)


Vet att ni fullkomligt älskar mina gifs, även fast de är väldigt tråkiga, färglösa och väldigt ointressanta.
    Jag och min retarderade lillasyster hade väldigt kul, och den andra är från när jag är hemma hos mormor. Kände mig busig.

Var på Katte ikväll och lyssnade på Kattes manskör. Det var otroligt fint, de är så duktiga så, de små gossarna. 
    Det var verkligen väldigt fint.
    Konstigt nog känns det verkligen inte som fredag idag, undrar vad det beror på.

Imorgon hoppas jag att det går bra med mitt hår och klippningen och allting, ska genomgå en heeel förändring. Hur det än blir så blir det nog bra. Hoppas på att få vara glad och må bra med mina fina vänner. Åh, mina vänner, de är så fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0