; "Det är inte folk som hatar oss, det är vi som hatar folk"


Gillar min ständigt växande filmsamling. Såklart har jag bara bra filmer. Varför ska man köpa på sig en massa dåliga filmer?
    Senaste inköpet skedde idag, spenderade 150 spänn på Broder Daniel Forever och The commitments. Snubben i CD-butiken är grymt schysst och är man snäll mot honom så prutar han ner priset galet mycket. Båda filmerna kostade 99 kronor var egentligen. Sånt gillar vi.

Spenderade dagen med en vän och vi gick runt i staden och hängde vid bryggan och åt glass och jag köpte även Liftarens guide till galaxen, alla fem volymer, för bara 10 kronor på Myrornas. Älskar återanvändning. Förstår inte vad jag hade emot det förut, det är helt underbart.
    Jag ska ta och ta tag i den här boken jag läser också, Simon och ekarna, så jag kan påbörja alla andra böcker jag har hemma. T.ex. Hannibal-serien, känner att det är dags att påbörja de böckerna nu snart.

(Ska även säga att The dark knight inte är min, det är en film jag har lånat av en vän. Men den får stå med mina andra filmer ändå, så att den inte känner sig så ensam.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0